Duniaku Duniaku

Duniaku dunia tanpa sempadan. Di sini imaginasi, idea, angan-angan, impian, dan fantasi semuanya bebas. Peri-peri? Kuda unicorn? Ya, semuanya ada di DUNIAKU.

Aku telah lelah mengikuti
semua langkah kakimu

Dan mengharap bisa memilikimu

Berbagai cara telah aku lakukan
untuk hidupmu

Hingga aku mengorbankan hidupku

Buka hatimu
Bukalah sedikit untukku
Sehingga diriku
Bisa memilikimu

Berbagai cara telah aku lakukan
untuk hidupmu

Hingga aku mengorbankan hidupku

Buka hatimu
Bukalah sedikit untukku
Sehingga diriku
Bisa memilikimu

Betapa sakitnya
Betapa perihnya hatiku
Selalu dirimu tak menganggap ku ada...


- Buka Hatimu by Armada

7 pendapat menarik:

:)

eh,, dak paan tu senyum aje,, haha..
sedey ah lagu nih! :(

hahaha...ntah pape la budak paan ni...
emosi dye kurg stabil kot..hahaha..jk :P

sy suke lagu ni~eh? hehe :)

bila dengar2 blk lagu nih,, ada sikit2 mcm lagu kekasih yang tak dianggap kan?? isk3, sadis tol, haha ;p

yup..ade iras2 sikit la..dah dr band yg sama, so mesti la ada sikit persamaan kan..hehe :)

ish..ish....tidak kusangka vodlafin ini rupanya sang rangga...oi, bile nak balik ke pangkal jalan..?? lm x nyakat ko

Rangga? so siapa Cinta? hahaha

ermm...macam mana nak balik ke pangkal jalan...arah dia tak diketahui...signboard pun takde..hehe ;p

Siapa Aku?

My photo
Sang penglipur lara dari dunia nyata yang terkadang lebih menggemari alam fantasi.

Duniaku Duniaku

Mari bercerita. Mari berimaginasi. Mari berfantasi. Mari berkongsi idea. Ya, mari!

Klik-klik =)

There was an error in this gadget

Hall of fame

Lawatan

Hai kamu! (^_^)

Pelawat

Cantabile~~~

Interaksi

Bicara hati (^_^)

Mari menonton!

Loading...

Blog updates