Duniaku Duniaku

Duniaku dunia tanpa sempadan. Di sini imaginasi, idea, angan-angan, impian, dan fantasi semuanya bebas. Peri-peri? Kuda unicorn? Ya, semuanya ada di DUNIAKU.

Cintaku yang pertama hanya untuk Sang Khaliq...
...yang ku persembahkan dengan solat dan zikirku...


Cintaku yang kedua untuk Baginda Rasulullah...
...yang ku persembahkan dengan selawat dan pelaksanaan sunnahnya...


Cintaku yang ketiga untuk kedua ibubapa ku...
...yang menjaga dan menyayangiku sedari kecil hingga aku dewasa...


Cintaku yang keempat untuk saudara-saudara dekatku...
...yang selalu menemaniku dalam suka dan duka ku...


Cintaku yang kelima untuk para sahabatku...
...yang memberiku keceriaan dan kesenangan dalam gurau sendanya...


Cintaku yang keenam adalah cintaku yang terakhir...
...untuk pasanganku yang selalu menghangatkan luruhku...
...dan meresapkan keharumannya dalam kalbuku...


Cinta itu tak perlu dikejar atau dicari...
Jadi, berhentilah berusaha mencari cinta...

Tetapi jangan pernah berhenti berusaha untuk menjadi peribadi yang patut dicintai...
Kerana dengan begitu, cinta akan datang dengan sendirinya...insyaAllah :)

~ Mutiara Anak Ayah ~

7 pendapat menarik:

at last.... hapdet jugak blog ko..=)

hahaha ;p

tahu x pe... dah lama dia peram.

homaigod....dah berseh dr sawang rupenye

ala...nak bertapa jap pun xleh ke? hahaha (^__^)

hmm...insyaAllah nnt update lg...ni pun just berkongsi karya je pun ;p

wah selamat hepy2 di tempat baru~~

haha...thanks BH :)

Siapa Aku?

My photo
Sang penglipur lara dari dunia nyata yang terkadang lebih menggemari alam fantasi.

Duniaku Duniaku

Mari bercerita. Mari berimaginasi. Mari berfantasi. Mari berkongsi idea. Ya, mari!

Klik-klik =)

There was an error in this gadget

Hall of fame

Lawatan

Hai kamu! (^_^)

Pelawat

Cantabile~~~

Interaksi

Bicara hati (^_^)

Mari menonton!

Loading...

Blog updates