Duniaku Duniaku

Duniaku dunia tanpa sempadan. Di sini imaginasi, idea, angan-angan, impian, dan fantasi semuanya bebas. Peri-peri? Kuda unicorn? Ya, semuanya ada di DUNIAKU.

Kata itu tak terucap...
Walau pun aku mengharap..
Kata itu tak terucap...
Walau pun cuba ku garap...

Bagai malam tanpa rembulan...
Gelap.
Bagai siang tanpa mentari...
Dingin.

Apakah kata itu sumpahan buatku?
Atau adakah jawapan itu diharamkan kepadaku?

Antara mengucapkan...
Atau mendengarkan...
Kata itu takkan pernah terlepaskan
Kerana ia satu sumpahan...

3 pendapat menarik:

benarkah kata itu sumpahan? sumpahankah?? @_@

aku sumpah ko jd katak!!!! plinggg!!

paan: iye la...sumpahan...kan? hehe =)

hana: aku tak nak jadi katak! aku nak jadi JLT...hahahaha :))

Siapa Aku?

My photo
Sang penglipur lara dari dunia nyata yang terkadang lebih menggemari alam fantasi.

Duniaku Duniaku

Mari bercerita. Mari berimaginasi. Mari berfantasi. Mari berkongsi idea. Ya, mari!

Klik-klik =)

Hall of fame

Blog updates